
Met pijn in ons hart heeft de organisatie van de Dag van de Techniek besloten om de editie van 2026 die op zaterdag 27 juni gepland stond bij Dome-X in Oss, te annuleren.
De weersverwachtingen voor zaterdag laten extreme temperaturen zien. Omdat een groot deel van het evenement plaatsvindt in en rondom het buitenterrein en we veel jonge bezoekers, vrijwilligers en deelnemers verwachten, vinden wij het niet verantwoord om het evenement door te laten gaan.
De veiligheid, gezondheid en het welzijn van bezoekers, deelnemers, vrijwilligers en medewerkers staan voor ons voorop. Vanuit die verantwoordelijkheid hebben wij besloten het evenement te annuleren.
We realiseren ons dat dit een teleurstelling is voor bezoekers en voor de tientallen bedrijven, organisaties en vrijwilligers die zich de afgelopen maanden hebben ingezet voor deze editie. Wij willen iedereen bedanken voor hun betrokkenheid, enthousiasme en begrip.